میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

میم مثل مینای من

<:::: دوستت دارم اما ما مال هم نیستیم ::::>>

بدون شرح

   زبان نگاه


نشود فاش کسی آنچه میان من و توست                     تا اشارات نظر نامه رسان من و توست

گوش کن با لب خاموش سخن می گویم                      پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید                              حالیا چشم جهانی نگران من و توست

گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید                                 همه جا زمزمه ی عشق نهان من و توست

این همه قصه فردوس و تمنای بهشت                               گفت و گویی و خیالی ز جهان من و توست

نقش ما کو ننگارند به دیباچه ی عقل                            هرکجا نامه ی عشق است نشان من و توست

سایه،ز آتشکده ی ماست فروغ مه و مهر                          وه ازین آتش روشن که به جان من و توست

 

نظرات 6 + ارسال نظر
pashmakoo شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.pashmakoo.logsky.com

سلام دوست خوبم!
گاهی تو عاشق یه نفری و میخای اونو به هر نحوی که هست مال خودت کنی و پیش خودت نگه داری!
اما دوست من بدون م باور داشته باش که اگه اون نموند شاید به این خاطر بود که تورو دوست داشته و نمیخاسته با حضورش زندگی جفتتون خراب شه!
تو میدونی که دوست داشتن از عشق برتر است؟
توی دوست داشتن منطق هست اما عشق کوره!

سلام ممنون از حضورت.
واقعا راس میگی اکثر موقعها باید منطقی بود وتصمیم گرفت.

نازنین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام ..
اولش اینکه ممنون از لینک
دومش اینکه عارف رو پاک کن ... نیستش یه مدتی ...
سوم اینکه حال میکنی ب لینک های من سر میزنی؟! پورسانت من این وسط چی میشه
چهارم اینکه دوبار لینک کرده بودن ولی اشتباه بود یه بارش کردم
پنجم اینکه مورد سوم شوخی بود ب دل نگیر
ششم اینکه الان پست و میخونم نظر میدم

سلام
1.
2.
3.
4.
5.
6.
مرسی بهم سر میزنی.

نازنین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.chert-pert.blogsky.com/

بـاران کـه می بـارد ؛
دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود ؛
راه می افـتم
بـدون ِ چـتـر
من بـغض می کنـم
آسمـان گـریـه..

شیشه ی پنجره را بَاران شست.

از دل من اما ،

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ.

می پرد مرغ نگاهم تا دور

وای باران باران

پرمرغان نگاهم را شست

الی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://haghayeghh.blogfa.com

باریک
خب کتاب خوندن ب نظر من بستگی ب خود ادم و خونواده داره..بعضیا مطالعه رو دوس دارن بعضیا نه!

من خودم با مطالعه زیاد میونه ای ندارم ولی سرانه مطالعه تو ایران خیلی پایینه و این جایه تاسف داره

نازنین سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.chert-pert.blogsky.com/

یعنی واقعا من بهتون سر نمیزنم ک اونجوری گفتین!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوریه دوستان کمشم زیاد بیده است.

طراوت سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

تو کامنت دوم برای نازنین به بیت دوم شعرت عمل کردی خیلی بامزه جوابیدی.
شعر زیبایی بود.
قبلاهم اومدم وبت اما فرصت نشد کامنت بذارم.
چند بار اومدم تازه! چرا آپ نکردی هنوز شما؟

خواهش میکنم . بلاخره شاعریم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد